F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg under april 2010

Av Tilda - 30 april 2010 19:48

Har precis hittat Annoying orange på youtube! Kolla in det!


http://www.youtube.com/watch?v=ZN5PoW7_kdA

Av Tilda - 30 april 2010 15:18

Hello! Är tillbaka vid datorn efter en lite tokig fredag! Dagen började ganska bra endån faktiskt! Äntligen är det helg igen, jag har längat såå mycket;) Men tiden går så fort! Idag är det kungens födelsedag, Grattis till KUNGEN! Utanför SO salen finns där ett skåp och när jag och min kompis öppnade den låg där 2 ruttna bananer, inte så trevligt...


Ha en skön helg♥ //Tilda



TILL KUNGEN, GRATTIS!


Av Tilda - 29 april 2010 19:05

Hello! Är tillbaka från en skiitrolig ridlektion:) Vi började med att vi fick värma upp hästarna i paddocken. Jag gjorde lite tempoväxlingar och så. Då lyssnade han fint. Sen så skulle vi arbeta dom i trav. Sen skulle vi galoppera, då skulle hästen ha tempot 300 steg på 1 minut. Jag lyckades ganska bra! Men när hästarna galopperar snabbt så kommer dom andra förbi och då ökade han väldigt mycket:) Sen gick vi in där inne och gjorde lite lydnadsövningar. B.l.a att hoppa studs och sen svänga ut till väggen i galopp(det blir en väääldigt snäv sväng) jag var typ den enda som fick till den och gissa hur nöjd jag är för denna dagen?! Äntligen är det fredag imorgon och hemkunskap i skolan, gud vad jag har läntat:)


Go kväll på er!//Tilda


TildasBlomberg 4-ever, Alltid min, Alltid din! Min lilla hoppstjärna By:Tilda Hansson

Av Tilda - 29 april 2010 15:48

Här kommer en ganska bra låt!!!http://www.youtube.com/watch?v=VuNIsY6JdUw

Av Tilda - 29 april 2010 15:16

Ännnntligen är det torsdag igen. Gud vad den här veckan har gått snabbt. Idag har jag haft friluftsliv, vi grillade "pinnbröd" men det var faktiskt äckligt  Men snart är det ridning!! Har längat så mycket för att komma till lille Blomberg(is). Skriver sen hur det gick:)


//Tilda

Av Tilda - 28 april 2010 17:27

Så, nu kan jag visa den där bilden jag gjorde nyss! Den blev faktiskt ganska bra   



Av Tilda - 28 april 2010 15:39

Ännu en dag av vecka 17 har gått. Fattar inte hur mycket tiden bara springer iväg. Imorgon är det torsdag och då blir det ridning  Ja, det blir ju friluftsliv på idrotten också, men kanske inte lika roligt som att rida. Nu ska jag sätta mig och redigera blider. Jag lägger väl ut nån:)


//Tilda     

Av Tilda - 27 april 2010 15:41

Den här tisdagen har inte varit såå jätterolig direkt! Dagen började med att städa skåp och läsa. Sen var det nationellt prov mm. Efter rasten hade vi NO och du vill inte veta vad vi ska gå igenom där... Vi pratade om celler och jag och min kompis Nina slog oss i huvudet för då vet man att då åker miljontals celler bort och om alla försvinner så dör man ju men kroppen gjör ju nya. Sedan dess har jag varit heelt konstig hela dagen, jag vet inte vad som har flygit i min men nåt är det väl... Musik imorgon och mitten på veckan, har faktiskt gått ganska snabbt! 


Sköön Tisdag allihopa!♥  

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Skapa flashcards