F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Tilda - 2 september 2010 19:30

 

Av Tilda - 2 september 2010 18:54

Hallå där!! Som vanligt är uppdateringen lite uppe i himlen just nu... Är meeegadålig på det men när jag har fixat en lite "snyggare" header och fixat till designen och så, så kommer den nog bli finare och förhoppningsvis ska jag FÖRSÖKA att skriva mer...


Nåja, nu till dagens 2 höjdpunker... Det första var att jag kom in på en jättebra tid på 3 km... 18, 45 och det är väl inte så dumt??  Tilda "happy"...


Andra höjdpunkt: Tilda hade sin lilla megaälskling Blommisen på hoppningen idag:D Asså OMG vad han var duktig!! Känns nästan som min egna lilla ponny, synd att det inte e det åsså:( Men men, 80 är väl inte så dumt för en liten B-ponny på 120 cm?? Vi hoppade 50-80 cm och min lill älskh var så duktig:):):) Men jag var ju på väg av... Jag kom emot ett typ 75 cm oxer... Och i fel galopp som jag upptäckte när jag var framme... Då sa det STOPP och Tilda  var nästan på andra sidan hindret:P Men jag tog tag i bommen och lyckades ta mig upp, haha:D Såå satt jag på Blombergs hals och han skrittade ju på!! Jag var skiträdd att han skulle ta ner huvudet för då hade jag ju åkt ner från halsen. Men jag lyckades att sätta mig i sadelen...


Såja, det var om min "lyckade" mästardag!!♥


  Min, bara MIN älsklingspolle♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards