F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Tilda - 6 augusti 2010 18:52

Tilda här!! Känner mig lite mer "lugn" nu än vad jag var innan:) Igår var det Ullared:) Jippie vad jag handlade♥ Hästavdelning: Blev ett par ridbrallor för 229, superduper sköna var dom:) Sen blev det en rotborste 20 kr, mankam för typ 10 kr:) Mycket billigt;) Sen blev det väl lite småsaker:) Dessutom fick jag en superbra mascara i en tidning! Inte klokt så bra den är, Klumpar inte eller nåt  


Dagen:

Var och hälsade på en polle som jag kanske ska bli skötare på! Väldigt roligt;) Fick skritta lite och det var faktiskt roligt! Men det är ju såklart nåt annat att rida på än en lektionshäst:)


Enjoy!!


  Låter som ett tant ställe!

Av Tilda - 6 augusti 2010 14:13

Heejsan! Jag har inte skrivit nåt på två dagar. Var på Ullared igår och red idag! Ursäkta men jag orkar inte skriva nåt nu. Har fått nån total bloggtorka! Skriver väl ikväll om det annars imorgon:P


Enjoy, gott folk!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards