F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Tilda - 22 augusti 2010 13:37

Såja! I detta inlägget kommer känslor komma lite här och var...


Sista dagen på sommarlovet... Är inte ens hemma för mina föräldrar har haft fest och dom är superduper trötta och jag och mina syskon får ha det tråkigt medans dom städar och har sig!! Asså hur egoistiska får man bli?? Sista dagen!! Vet inte föräldrar att den betyder extra mycket för oss barn??


Baahh!! Orolig för att få ett underskåp igen!! Nu vill jag ha ett överskåp!!!! Tilda KLAGAR annars:O och dessutom måste det vara klotterfritt. Ja, menar vem vill ha ett klottrat skåp??


Enjoy  

Saknar dig enormt♥


"En liten polle har en stor plats i mitt lilla hjärta" 

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards