F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Tilda - 13 augusti 2010 21:21

Heejsan alla bloggisar!!! Var på hööks och fick ett par nya, snygga chaps (stavning)...Snygga tyckte jag! Sen så åkte vi in och shoppade lite på ett center och OMG så varmt där var! Jag svettades och hade inget att dricka och fick typ panik och kände mig konstig...Var tvungen att skicka en massa OMG sms till Elli! Haha, hon är nog rätt trött på dom nu XD... Imorgon blir det Till Malmö eller danmark:) Skoojjigt!!


Enjoy sötisar!!  

Av Tilda - 13 augusti 2010 12:38

Hejsan♥ Har visst inte skrivit på nån dag nu:S Men nu får det bli ett pytteinlägg... Dagen: Hööks tror ja! Nya chaps blir det nog... Har ju en blogg till men jag försöker att skriva här! Det är den här bloggen jag gillar mest♥


  Man får väl säga att min fina lill älsk är duktig♥



YOU HAVE A BIG PLACE IN MY LITTLE ♥

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards