F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Tilda - 10 augusti 2010 20:30

Heej! Hemma igen efter att ha varit hos min, typ sköthäst... Gick jättebra men man fårväl säga att hon är lite speciell. Söt och jättesnäll är hon, fast ibland tappar hon väl tålamodet lite... Hon fastnade med grimskaften runt benet när hon skulle klia sig & det gick ju självklart i sönder och hon sprang iväg och åt gräs. Pallar inte skriva mer nu...


Enjoy!!     Lill älskh och jag 70 cm!

Av Tilda - 10 augusti 2010 10:32

Hejhopp! Igår var det shopping.. Haha, det gick visst.. Glömde köpa "pälsglans" i Ullared. Det var ju en stor orange flaska som jag inte visste hur man använde den och nu... Jag är visst en aaanniiing dum!!^^. Klart att man köper en sån där grej och sätter i så att man kan spruta eller vad det heter. Lite korkat va?? Kan be vårt hästproffs att köpa en flaska till mig när hon åker dit..  


Dagen:

 Ska till pollen och sköta lite sen...

Sen får vi väl se vad man mer kan hitta på en sån här dag;P


Enjoy!!  

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards