F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Tilda - 7 augusti 2010 11:15

Jaha.. då är man tillbaka igen! Ärligt talat är detta en skitblogg   Asså ingenting händer! Jag uppdaterar ju och fixar och så lite då och då. Men inte bloggsvar eller en "chat box", så jag MÅSTE komma igång och börja fixa nu..Ta i ordentligt och verkligen tänka! Nu när jag ÄNTLIGEN har insätt det själv så är det inte så konstigt att jag har så få besökare...


Iaf så köpte jag Sims3 destination världen i "Ullared". Men det går ju fasiken inte att starta, måste man avinstallera sims3?? Jäkla skit!! Aja får väl uppdatera igen för säkert 20 gången!  


Enjoy!!


 

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards