F L E X I B I L I T Y

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Varför just jag??

Av Tilda - 18 augusti 2010 21:40

Heej! Har sovit hos Elli i natt så jag har inte skrivit... Var iaf hos hennes sköthäst och red, han var verkligen jättesnäll  


Och nu till mitt STORA problem: Jag har fått reda på att jag ska ha Star i hoppgruppen!!! Och hur kommer då detta att gå?? Åt skogen, det kommer att sluta med att jag trillar av igen... Men nu får jag ju bara stå ut och försöka fixa detta onödiga problem...Om jag bara hade fått nån annan häst hade ju inte detta STORA problem funnits!! Ohh, alltid jag som ska få allt skit...   Nu blir Tilda lite arg...


Enjoy  

 
 
Ingen bild

Johanna

18 augusti 2010 22:40

Star är bäst! Han är jätte bra på att hoppa! Det tycker jag iallafall! Jag hade gärna tagit honom om jag ska vara med!

Tilda

19 augusti 2010 10:30

Ok! Men jag trillade av på honom (i hoppning) för några månader sedan så jag har väl blivit en aning osäker på honom men jag får väl hoppas på det bästa... Roligt att du läser:)

 
Alice

Alice

18 augusti 2010 22:42

Tänk positivt istället! Star har blivit jättefin eftersom han har fått lite träning under sommaren, så sluta klaga på honom! :)

http://aliceleiding.devote.se

Tilda

19 augusti 2010 10:31

Ja, det har han! Men jag så osäker på honom, men jag får väl hoppas på att det går bra...:)

 
Josefine

Josefine

19 augusti 2010 07:32

Du får tänka att en duktig ryttare hanterar alla hästar :) du kommer säkert lära dig massor!

http://joosefinea.blogspot.com

Tilda

19 augusti 2010 10:33

Ja, antagligen! Men jag trillade av på honom för några månader sen ( i hoppning) Så jag tror att jag blir lite osäker och han är ju en unghäst så det är inte konstigt att han håller på som han gjör... Roligt att du läser:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 14 september 2010 17:22

Såå!! Det här bloggen existerar inte längre:( Kanske att jag skriver då o då men just nu riktar jag mig till min "nya" blogg!!   tiildahansson.blogg.se   ...

Av Tilda - 14 september 2010 15:27


      

Av Tilda - 14 september 2010 15:19

Min blogg är kass!! Bloggplatsen är inge bra längre tycker jag... ...

Av Tilda - 12 september 2010 12:39

Måste säga att tävlingen gick super:D Star var jätteduktig och klarade ALLA hinder. Till och med dom "läskiga" titthinderna. Självklart fick vi en rosett och båda två var jättenöjda! Nixe däremot var lite spänd och nervös men det gick bra endån... In...

Av Tilda - 11 september 2010 14:16

Asså jag är en sjukt dålig bloggare!! I torsdags hade jag älskis. Så duktig han var:D Imorgon är det tävling, 40 på Star och 60 på Nixe... Jag vet att det är lite lågt men jag känner typ inte dom än... Och Blomberg får jag inte tävla på:(   ...

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards