F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg under augusti 2010

Av Tilda - 6 augusti 2010 14:13

Heejsan! Jag har inte skrivit nåt på två dagar. Var på Ullared igår och red idag! Ursäkta men jag orkar inte skriva nåt nu. Har fått nån total bloggtorka! Skriver väl ikväll om det annars imorgon:P


Enjoy, gott folk!

Av Tilda - 4 augusti 2010 10:52

Heej! Idag blir det väl en skitdag för mig:( Har ingenting att göra:( Får väl komma på nåt senare idag:) Imorgon drar det iväg till Ullared! Mycket hästgrejor ska jag köpa:D & Titta på tv i bilden^^


Vill du ha fler besökare?? Då kan dubli medlem på bloggtrafik. nu! Tryck bara på länken och registrera dig så kommer du att få fler besökare: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=meandmyfriends



  Min lill älsk! Älskar dig! You have a place in my ♥




Av Tilda - 3 augusti 2010 19:54

Heej! Nu är Emmi och mamma på cirkus så vad mer finns att hitta på?? Ska käka popcorn och titta på Pirates of the caribbean. Det blir väl roligt! Popcorn idag igen, vilken lyx men inte äta för ofta... Nä nu ska jag se.. Är så nöjd men att jag äntligen fick fix på bilderna;P Längtar till lille älsk kommer tillbaka från betet:) En liten tjockis kommer han nog att vara;) && Jag ska provrida min blivande sköthäst på fredag;) Får väl se om man sitter kvar när hon stegrar och bockar. Nån hästmänniska som har nåt tips?? Skoj ska det bli iafx)


    

Av Tilda - 3 augusti 2010 11:42

Heej! Igår var en rätt rolig dag eller vad man ska säga... 47 besökare vilket som gör mig glad;) Idag är det lite trist väder men man kan ju försöka att cykla till hästarna men jag vet inte om jag orkar.. Igår fick jag ju fix på bilderna, härligt säger jag♥ Nu tror jag att jag ska uppdatera bloggen lite..


Enjoy!


    Bilder på lill älsk!  

Av Tilda - 2 augusti 2010 20:23

Hallojsan! Just nu är jag VÄLDIGT chockad:) Igår var vi uppe i 6 besökare och idag nästan 40. Asså det är ju bara för coolt!! Bloggtrafik.nu hjälper ju verkligen & om ni inte är medlem så bli det nu läs på inlägget under! Nu ska jag sätta mig i soffan med lite popcorn, det blev visst inget i helgen;)


Enjoy!


  Äntligen fick jag fix på bilderna!







Av Tilda - 2 augusti 2010 17:04

Hela 19 besökare idag!! Woohooo!!

Av Tilda - 2 augusti 2010 15:37

 


Bli medlem nu (tryck på länken):   http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Meandmyfriends


Jag sponsrar!!:)


Tack på förhand;)

Av Tilda - 2 augusti 2010 13:59

Idag har jag världens tråkigaste dag! Ingenting att göra, ingen att va med eller nåt:( Elin är sjuk så henne kan man inte hitta på nåt med. Emmi är taskig som vanligt och kompisar är inte lediga. Mamma och pappa hittar på saker som är dödstråkiga alltså har dom inte tid med mig. Funderar på att cykla till hästarna men vad ska man göra där?? Det enda jag vill är att sköta om hästar men det kommer väl aldrig att gå, inte nåt som ligger nära mig iaf.


Bye!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards