F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Tilda - 2 maj 2010 15:05

Tycker du att jag ska ändra bakgrund, bloggtitel mm.? Jag får tvr inte lägga in bilder på mig själv men jag skriver iaf om hästar och vad jag har gjort på dagen! Tycker du att det är bra/ dåligt? Hade du velat ändra på någonting!


Jag har ett litet förslag om att ha en tävling 1 gång i månaden! Vad tycker du om det?


Skicka en liten kommentar om vad du tycker som är bra/dåligt med min blogg så att jag vet det!


Tack på förhand  

Av Tilda - 2 maj 2010 11:49

Nu har jag kommit fram till att jag måste ha fler besökare!


SNÄLLA HJÄLP MIG ATT TIPSA ANDRA!


"Jag vill ha fler besökare"

Av Tilda - 2 maj 2010 10:08

Godmorgon på er! Vaknade väl vid 9.15 Jag satt uppe till typ 00.00 och tittade på film   Den var väl lite sorglig i slutet, men annars var den faktiskt ganska bra! Inget stall idag men imorgon bliir det! Det där dressyrprovet håller jag på att öva på med lillsyrran, men det går inte så bra   Aja, ska hitta på nåt med syrran nu då! Det gick inte att köpa skor men kan testa idag igen, jag är braaa på att tjata:)


//Tilda

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards