F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Tilda - 4 maj 2010 17:47

Här kommer en liten kort "Frågestund" alla svarar på detta!!!  ;P


Kollar du på länkarna:

a) ja

b)ibland

c)aldrig


Röstar du på omröstningen:

a)ja

b)ibland

c)nej


Tycker du om min blogg:

a)ja

b)sådär

c)nej


Ska jag ändra någonting:

a)ja, vad?

b)det är bara om du vill, vad?

c)nej


Följer du min blogg:

a)ja, varje dag

b)ibland, när jag känner för det

c)nej


OM DU SVARAR PÅ DETTA VET JAG VAD NI ANDRA TYCKER OCH DÅ BLIR DET LÄTTARE FÖR MIG ATT VETA VAD NI TYCKER OCH DÅ KANSKE NI TYCKER DET ÄR MER INTRESSANT!

Av Tilda - 4 maj 2010 15:42

Den här tisdagen var jättetråkig:( Jag kom knappt upp i morse, jag var skittrött men jag somnade väl lite sen igår   Sen när jag kommer till skolan känns det som en hel evighet till första rasten, ungefär som en hel dag!!! Sen var det då rast, gick in på bilblioteket och satt vid datorn. Kollade bloggar och lite så, sen spelade jag Izy Tower(stavning). Sen ringde det in och det var NO. På torsdag ska vi titta på celler i mikroskåp, jag längtar lite  Så var det mat och sen rast igen. Efter det svenska och världens tråkigaste idrottslektion   När jag kom hem var jag störthungrig, fyy! Nu ska jag gå och räkna matte och jag säger bara en sak om det   Imorgon blir det Onsdgag och veckan har gått snabbt!


Mvh:Tilda

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards