F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Tilda - 15 maj 2010 18:03

Nu är jag hemma från stallet igen! Har blev riktigt fin, jag och några kompisar skulle tvätta benen och ta bort några kissfläckar. Men vi hittade inte något täcke att ta på han det fanns ett som var för stort, hoppas att han inte står och fryser  Fotade lite på honom här kommer en liten bildbomb!!!


Lite av flätorna!


Älskligen Blommisen!


Ps. Ursäkta för dom upp och ner vända bilderna!


OMG, var är alla kommentarer??

Av Tilda - 15 maj 2010 12:48

Somnade inte för än klockan var halv2 så gick jag upp kl. 8.00, inte så skönt   Aja, snart ut och fixa Blomberg inför tävlingen, vilken tur jag har som är själv på honom:) Jag fattar inte hur jag ska hinna med att putsa sadel och träns, rykta, knoppa mm på 2 timmar, kan väl stanna lite i övertid om det behövs (hoppas jag) annars är dagen ganska okej!


Ha en bra dag!


Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards