F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Tilda - 10 maj 2010 19:09

Hello, hello! Är tillbaka efter ridningen  Hade märkestagning eller "dressyrprov" men det gick väl inget vidare. Längtar till söndag nu för då blir det tävling. Ja, jag längtar till lördag också för då ska jag till Blomberg och fixa han till på söndag, tror att jag ska knoppa manen... Jag börjar bli en aning orolig för mormors hund, han kräker så ofta och hon har bara haft han i nån månad men endån   Jaja, inte vara ledsen nu, nu ska jag berätta lite om dressyrprovet.


Vi fick varma upp dom själv och så. När det kom till traven gorde jag lite tempoväxlingar och så. Lite i galoppen också. Sen tränade jag på programmet;) Mintt spö är helt borta men jag har ett fult med glitter på så det får väl duga!


//Tilda


IS MY LIFE!

Av Tilda - 10 maj 2010 14:47

Hinner inte blogga något nu men när jag kommer hem från ridningen hinner jag!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards