F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Tilda - 26 maj 2010 20:23

Ursäkta att jag inte har skrivit någonting förrän nu  Jag har varit upptagen hela dagen. Jag slutar skolan halv 3 så jag har fullt upp med alla läxor nu när lovet börjar närma sig men inte idag... När jag kom hem var Morris hemma hos oss och mormor såklart. Sen gick jag ut med honom och när mamma och pappa kom hem tjatade jag till mig att vi skulle åka och handla skor till mig. Så vi åkte hela familjen (inte vad jag hade tänkt). Det tog ett tag för vi var och "shoppade" kläder också. Skor blev det iaf. Ja, sen kom vi inte hem förrän 20.00 ÄNTLIGEN blir det ridning i morgon! Jag har kommit på att det är 2 veckor och 2 dagar kvar till sommarlovet!!!  Men bara 1 vecka och 2 dagar av skolarbetet så nu gäller det att plugga på inför de sista proven;) Och tänka på att göra färdigt alla sakerna! Ä, nu när jag trött!


Godnatt♥

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards