F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Tilda - 27 maj 2010 19:14

Nu har jag varit och ridit på älskling! Redan när jag kom in till honom i boxen kände jag att det var någonting som inte stod rätt till. Han var så hängig och nere...Det märktes klart och tydligt när jag red att han var inte sig själv. Tankarna far och flyger i huvudet, vad kan det vara??? Min ridlärare trodde att han hade fått fång. Tänk och han har fång, tänk om han ska dö! Tänk om min lille älskling ska behöva dö, bli avlivad  Nä, det får bara inte hända! Inte med min Blomberg iaf:( Vi får väl se om det har blivit bättre på måndag, då ska jag kanske rida på han! Ohh, jag är så himla orolig:(   Han var trött och ökade inte, var det jag som har gjort fel??? Nä, jag rider ju honom som vanligt! Vad som än händer så finns han endån kvar i mitt hjärta! You have a place in my ♥ lille polle, den bästa som finns i hela världen!


Mvh: En liten orolig Tilda

Av Tilda - 27 maj 2010 15:03

Dagen har gått bra! Brännboll på gympan lite "privat" på no (jag och min kompis dog nästan). Sen när jag kom hem kollade jag vilken häst jag skulle ha på Söndag och där stod den hästen jag minst ville ha och det är PONTUS! Som bockar och slänger av alla ryttare. Fy för asså  Extra uppspelt blir han såklart på tävlingar och då han gjör ett bocksprång eller slänger av mig eller nåt. Jag tänker för fasiken avboka. Nu sitter jag här och storbölar! Jäkla skit!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards