F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg under maj 2010

Av Tilda - 21 maj 2010 18:12

Sorry att jag inte har skrivit någonting innan idag men nu  när det äntligen är varmt tillbringar jag ganska mycket  tid åt att vara ute  Har haft en toppendag! Längtar tills på söndag. Jag tror vi ska göra nåt liknande terräng:) Hoppa mellan ridhusen, stockar, hinder mm. Sketans roligt^^ Kommer tyvärr inte på något annat just nu, jag tror inte att jag skriver fler inlägg idag!


Av Tilda - 20 maj 2010 15:02

Nu börjar det hetta till sig ordentligt, hoppas det är slut på dom där 7-10 graderna i maj månad, nu får det banne mig bli varmt  Fick reda på att det inte är någon ridning idag och det är ju verkligen jätteroligt att missa det när det är varmt, NOT! Aja, ska rida på söndag istället så hoppas att det blir fint väder då   Nu har jag väl inget specielt jag ska gjöra:) Tjingeling!


Min älskling betyder ALLT!!!


Av Tilda - 19 maj 2010 15:23

Nu var man hemma igen efter en lång dag  Det börja hetta till här hemma, över 20 grader idag, äntligen   Hoppas att det håller i sig länge! Annars har jag väl inte gjort någonting specielt mer än att ha haft det tråkigt i skolan:( Jag som brukar ha det roligt där, imorgon blir det ridning på världens bäste  Älskar dig lille vän(L)^^


Fattar inte varför folk ljuger för att tro att man är bra, jag tycker det bara är fel:(


Ps. Blir trött på detta nu!

Av Tilda - 18 maj 2010 15:59

Jag vet inte men jag kanske bara vaknade på fel sida:( Känns som att jag skyller på andra men det kanske bara är en inbillning! Har haft riktigt ont i benet och har haft svårt att gå, det är lixom ett sår och sen under är en blåmärke som gör jäkligt ont   Det räcker att man nuddar lite försiktigt, bara lägger fingrarna nätt på så gör det skitont. Och jag har endån haft jeans och plåster på mig, mycket konstigt tycker jag  Annars har det varit bra idag!

Av Tilda - 17 maj 2010 18:54

Hello!!! Har kommit hem från ridningen:) Hade Star en 5 årig B-ponny   Vi hoppade ute, ca 40 cm i början. Sen hoppade vi plank och jag fick över han. Jag vet att han är ganska tittig av sig. Allt gick bra tills vi skulle hoppa GRINDEN! Många hästar tycker att den är så läskig  Men jag har inga problem med att hoppa det  . Jag ökade galoppen eftersom han kan stanna så var det bäst att hålla farten och piska han en gång med spöet innan han skulle ta avstampet. Jag var på väg att piska honom när han sprang åt sidan. Jag trillade ju klart av och slog benet i hinderstödet så att det välte sen slog jag huvudet i konerna som stod bredvid. Efter det var det lite skrämmande för dom andra att hoppa grinden så dom fick hoppa en annan serie. Aja, det är sånt man får ta när man håller på att rida. Men jag var snabbt uppe och hoppade en serie igen! Annars är han rolig att rida på:)

Av Tilda - 16 maj 2010 14:57

JIPPIEEE!!!! Jag kom 2:a i stilhoppningen, shit vad jag är glad, ÄNTLIGEN  

70 cm blev det 6:e plats men det var endån bra jag är supernöjd!


En gång TildasBlomberg=Alltid TildasBlomberg!


♥Ällsklingennn Blommis♥

Av Tilda - 16 maj 2010 07:22

Jag är lite nervös nu! Snart åker jag iväg till stallet;) Hoppas att man blir bra placerad också  

Av Tilda - 15 maj 2010 18:03

Nu är jag hemma från stallet igen! Har blev riktigt fin, jag och några kompisar skulle tvätta benen och ta bort några kissfläckar. Men vi hittade inte något täcke att ta på han det fanns ett som var för stort, hoppas att han inte står och fryser  Fotade lite på honom här kommer en liten bildbomb!!!


Lite av flätorna!


Älskligen Blommisen!


Ps. Ursäkta för dom upp och ner vända bilderna!


OMG, var är alla kommentarer??

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards