F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg under maj 2010

Av Tilda - 9 maj 2010 15:29

Var precis ute och gick så jag passade på att ta några foton;) Ska kanske börja jogga i slingan, det skadar väl inte att träna upp sin kondition??Men dom blev väl inte så fina!


Förbered er för en liten Bildbomb;)


Ett litet "maskrosgräs" hehe!


En liten blomma!

En bild jag har satt ihopa!

Hehe, mina skor!


Så det var allt, lite tråkiga bilder??^^

Av Tilda - 9 maj 2010 13:10

Ursäka att jag inte har skrivit någonting tidigare idag! Jag har varit lite upptagen... Men nu skriver jag iaf;) Ridning imorgon, nu sitter jag här och tradar. Fast jag ska hjärla Elin med the Sims3^^


Ha de gött!

Av Tilda - 8 maj 2010 10:28

Så var det lördag igen! Emmi (lillasyrran) ska ha uppvisning men jag stannar hemma med Elin (tvillingsyrran)! Vi kommer väl på nåt att hitta på:) Just nu har jag fundering på saker och ting, som jag kom på nyss! Är det så att man står närmre sin tvilling än sina andra syskon? Vad jag har kommit fram till tror jag faktiskt det... När man dör är det helt svart då eller får man ett nytt liv?? Ja, jag får bara vänta och se helt enkelt;)


//Tilda

Av Tilda - 7 maj 2010 14:57

Ursäkta att jag inte skrev någonting om ridningen igår. Men jag var bara tvungen till att gjöra läxan, men nu slänger jag in lite här. Vi började med att trava fram dom och lite så. Sen galopperade vi och hoppade studs på böjt spår   Sen hoppade vi bana. Blomberg var så fin! Han hoppade till och med dom hinderna han vägrar på ibland:) Han är en duktig lite polle.


Idag har jag haft hemkunskap och lite så. Var faktiskt ganska roligt;)


omg, var är alla kommentarer???

Av Tilda - 6 maj 2010 15:34

Jag är emot barnmisshandel!


Är du det?


Sorglig låt med en heelt hemsk video:( Tycker sä himla synd om sånna barn!!!


Concrate Angel


(tryck på länken)



Av Tilda - 6 maj 2010 14:42

Nu är jag hemma efter en låång torsdag;) Vi tittade på celler på No:n men det var liite äckligt    På idrotten blev det 60 meter och jag hade skiitdålig tid;( Äntligen är det torsdag igen. Nu ska jag göra läxa!


//Tilda

Av Tilda - 5 maj 2010 18:30

Jag får INGA kommentarer!


Var tog dom vägen??  

Av Tilda - 5 maj 2010 14:59

Hejhej! Vecka 18 rusar iväg med stormsteg  Redan imorgon är det ridning igen  Dagen har väl gått ganska bra endån, förutom imorse. Jag vaknade typ vid 07.00 och skulle egentligen gått upp 06.30 så jag var en aning stressad. Sen gick dagen... Sista lektionen var musik och vi sjöng kareoke(stavning) men shit vad jag var blyg, jag hatar att sjunga inför andra men jag vill verkligen visa mig så att andra kan höra hur jag sjunger! Men det går ju inte... Kompisen Johanna ska kanske gå förbi mitt hus med hennes nästkusin Melker som är bara några månader eller veckor, han e såå söt;)


//Tilda

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards