F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg under juni 2010

Av Tilda - 30 juni 2010 14:25

Jag som har haft det så tråkigt hela dagen! Nu ska man snart på premiären av Eclipse med Ellinor:P Weeii vad roligt! Jaha, nu får man väl se vad som händer;)


<3

Av Tilda - 30 juni 2010 12:37

God eftermiddag på er! Idag är det inte lika varmt:( Jag känner bara för att shoppa, jag vill ha nya solglasögon, dom jag redan har är så gamla! Men det blir säker ingenting av det. Imorgon ska jag och mamma vara funktionärer sen blir det att kolla på min blivande sköthäst! Längtar!!!^^|| Nu är jag här hemma och tradar, jag vill åsså ha det roligt idag! Aja, nu får man väl hitta på nåt då!


Bye!


Av Tilda - 29 juni 2010 16:28

Hejhej! Efter mycket mycket solande och lite bad så fick jag panik över att inte skriva nåt! Måste, måste, måste... Så vad hittar alla på idag då?? Jag ska nog ta och sola lite till och sen bada;P Nä, nu får jag nog ta och gå ut i solen igen! Bye!


 Mee!!

Av Tilda - 29 juni 2010 11:48

Heej! Idag är det lika "hot" ute så idag blir det en SOLARDAG!!! Ligga i värmen och ha det skönt, det är toppen  && Tack till er som röstade, skitkul jag vann! Nu ska jag bara fixa lite sen iväg till mormor och ha det helgött! Ha en skön dag!


Bye!

Av Tilda - 28 juni 2010 20:20

Av Tilda - 28 juni 2010 10:43

Heej! Igår var det ingen toppendag direkt...Hoppas att det blir bättre idag  Varmt blir det iaf, nu får det inte bli mer solbränna:( Usch det suger verkligen. Nyss kom mina kläder från ellos, snyggt är det:) Just nu känner jag för att vara med dom äkta vännerna, hästarna:) && Jag har gort en hemsida, den måste ni kolla in   Det är inte så "uppdaterad" men det kommer snart:)


www.nogg.se/haztar


Bye!


Älskar diig!

Av Tilda - 27 juni 2010 10:52

Mitt liv går segt frammåt... Skulder och påträngningar väntar precis bakom hörnet... Jag har kämpat för att se vad som är fel... Varför är så många på mig, just mig, lilla jag... Detta är det som har hänt i mitt liv, ALLA har gått på mig... Där står jag ensam och kan inget göra...


Bye!

Av Tilda - 26 juni 2010 13:21

Heejsan! Hade en rolig dag igår;) God mat med badande och vattenballongkrig. Haha det var asroligt. Kastade på mamma och pappa men dom träffade inte, dom bara studsade tillbaka hela tiden men det var endån roligt. Ska kanske till hästar i sommar och rida och sköta om dom. Gud vad roligt det hade varit! Jag som vill ha hästar, då är det ju en bra övning   Idag ska jag försöka städa lite på mitt rum. Där är det en liten röra! Synd att det inte är varmt ute för då hade man väl varit ute hela dagen;) Nä nu får jag väl ta och börja röra på mig;)


Bye!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards