F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Tilda - 11 juni 2010 19:00

Nu är Morris här hos oss och han är vild som bara den! Jag gillar inte att gå ut med han, han drar... Som en liten "avslutningspresent" fick jag en kofta av mamma. Jättesnygg var den. Jag älskar den. Har så mycket jag vill hitta på i sommar. Jag vill åka till ullared och till helsingör, shit vad jag ska ha roligt, om det inte regna såklart  


Bye!


Av Tilda - 11 juni 2010 14:19

Är inne på youtube och hittade en bra låt med Katie Melua;)



Katie Melua

Av Tilda - 11 juni 2010 13:16

ÄNTLIGEN KOMMER DAGEN JAG HAR VÄNTAT I ETT ÅR PÅ! Nu är det sommarlov   Jag kände mig så himla fin;) Nu när det är sommarlov skriver jag kanske inte så mycket som jag har gjort innan eftersom jag har väldigt mycket att hitta på i sommar men jag skriver så ofta jag kan. Ha ett riktigt härligt sommarlov  


Bye!


Ps.Glöm ej att rösta på söndag!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards