F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Tilda - 18 juni 2010 18:30

Heej! Imorse var jag på sjukhuset och det var inte ett dugg roligt:( Vi började med att blåsa i ett rör. Det var jobbigt, det skulle vi göra 3 gånger. Sen blåsa ytterligare 3 gånger. Sen fick jag nån konstig medecin som var pulver:( Det var inte gott kan jag tala om. Blä! Efter 15 minuter skulle jag blåsa igen och se om det hade blivit nån skilnad men det var ingen skilnad så det är bra!:) När det far färdigt skulle jag ha några klistelappar på kroppen (vid hjärtat) som gick till en apperat och det tog 300 s innan den var färdig. Men det var inget farligt alls! Sen gick vi och shoppade lite:) Ska väl se en bra film senare ikväll!


Bye!




Av Tilda - 18 juni 2010 16:20

Alla bilder som jag lägger ut här är så suddiga! Nu är jag trött på det men ni kan väl stå ut med det:)


Bilder från tävlingen i söndags:


Lite fel men laddar upp dom så snart jag kan...


Bilder från i torsdags:


Går inte heller men laddar upp så snart jag kan...

Av Tilda - 18 juni 2010 14:07

Här är ett forum om Viktoria & Daniel som gifter sig imorgon! Stort grattis:) Här i mitt forum kan ni skriva vad ni tycker (kommentar) om det kungliga bröllopet som äger rum i Stockholm imorgon. Själv ska jag sitta hemma och mysa framför tv:n. Ska ni se det???


Dom ser så lyckliga ut!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards