F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Tilda - 7 juni 2010 18:47

Nu har jag ridit på Love. Den envisaste avv dom alla. Tyvärr fick jag inte Pilsner men han är till salu så om jag har tur så blir det kanske något. Men det är 2% av 100%. När Love har bestämt sig för att vägra så håller hon fast med det så hon gjör som hon vill   Men hon är svår att rida på framförallt att hoppa med. Vi hoppade så dom andra fick hoppa typ 50 och jag och min (fd.bästis) typ 20. Skit tråkigt var det men jag fick nöja mig det. Man är ju glad när man får över hästen överhuvudtaget på en bana. Snart skolavslutning, YES! Men en lite sorglig sak som jag aldrig kommer att släppa. JENNIE! Hon får inte sluta   I miss u a lot! Nästa ridning blir på Onsdag. Ska rida igen så då får vi hoppas på Pilsner;) Nu ska jag sätta mig och gjöra en hemsida, bye!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards