F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Tilda - 4 juni 2010 17:56

Ursäkta! Jag har haft så mycket att gjöra. Nu när det är varmt och så  Äntligen blir det lite värme i vårt lilla avlånga land  Nu har jag kommit på en ny sak att gjöra på rasterna! SOLA! Dö skönt att sola på en liten kulle. Det ska jag fortsätta med. Idag är det final i talang. Någon som ska se??? Han den lille som spelar fiol är så himla söt och duktig:) Jag tror inte att jag röstar på någon men om jag gjör det så kanske det blir på fiolkillen eller Jill eller nån sån! Är det nån som vet varför bilderna blir suddiga när man förstorar dom?? Har lite bilder från hoppningen igår. Förbered er för en bildbomb;)





Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards