F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Tilda - 3 juni 2010 20:03

Jag blir så himla orolig. Det har inte ändrats ett skit med Blomberg sen förra veckan. Han är lika slö och hängig i boxen. Han vägrar att öka farten när jag rider hur mycket jag än piskar till han .  Han som alltid har hoppat över alla hinder. Han som alltid är glad. Han som alltid är snabb.  Vad händer med min Blommis. Du ska veta att du är mycket älskad. Om jag bara visste! Han vägrade och sprang åt sidan. Han har alltid hoppat ALLA hinder. Jag mår så dåligt, blir orolig över mitt lilla PYRE!


♥TildasBlomberg♥


You have a place in my

Av Tilda - 3 juni 2010 15:08

Woho! 8 dagar tills det blir sommarlov. Oj vad jag har längtat. Livräddningen gick väl inte bra. Vi blev indelade i 4 grupper. Min grupp skulle börja med DOCKAN  Jag hatar den, usch. Den har ögon och en mun. Den är så himla läskig när man sticker ner huvudet i vattnet och man ska rädda den. Den väger ju bara 5-6 kg men den är tung:( Tänk om man fastnar med handen under dockan och man behöver få luft. Fyy! Sen skulle vi kansta ut några livbojar till kompisen och tvärtom, det gick ganska bra. Nästa station var att man skulle hämta ringar på typ 3 meters djup. Det var lite läskigt för när man kommer långt ner brusar det i öronen. Jag klarade det iaf en gång! På gympan blev det brännboll. Vissa människoir kan inte reglerna, fattar inte vad dom tänker med... Så dumt  Dom där havremuffinsen var verkligen "CREEPY". Dom var superäckliga. Ridning på lilla Blommisen snart. Jag vill rida på den nya hästen Pilsner. Men det lär väl dröja innan jag får det.


Ha en bra Torsdag!♥


Mina läckra skossingar!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards