F L E X I B I L I T Y

Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

Hur går tiden??

Av Tilda - 3 juni 2010 15:08

Woho! 8 dagar tills det blir sommarlov. Oj vad jag har längtat. Livräddningen gick väl inte bra. Vi blev indelade i 4 grupper. Min grupp skulle börja med DOCKAN  Jag hatar den, usch. Den har ögon och en mun. Den är så himla läskig när man sticker ner huvudet i vattnet och man ska rädda den. Den väger ju bara 5-6 kg men den är tung:( Tänk om man fastnar med handen under dockan och man behöver få luft. Fyy! Sen skulle vi kansta ut några livbojar till kompisen och tvärtom, det gick ganska bra. Nästa station var att man skulle hämta ringar på typ 3 meters djup. Det var lite läskigt för när man kommer långt ner brusar det i öronen. Jag klarade det iaf en gång! På gympan blev det brännboll. Vissa människoir kan inte reglerna, fattar inte vad dom tänker med... Så dumt  Dom där havremuffinsen var verkligen "CREEPY". Dom var superäckliga. Ridning på lilla Blommisen snart. Jag vill rida på den nya hästen Pilsner. Men det lär väl dröja innan jag får det.


Ha en bra Torsdag!♥


Mina läckra skossingar!

 
 
kimbe

kimbe

3 juni 2010 17:29

jo de är bra att du kommenterar vad du tkr ;)
fattade inte själv heller xD men dom fodrerna han får hjälper inte så ska köpa groovt 125 till han :P för de får han inte där, och det verkar vara jätte bra säger många till mig, så de är bara att testa ! men e rädd att han ska få (gallor) på bena ):

http://knasigakiimbe

 
Ingen bild

Johanna L

3 juni 2010 20:36

Det var inte 3 meter. Det var typ 1,80 eller något!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 14 september 2010 17:22

Såå!! Det här bloggen existerar inte längre:( Kanske att jag skriver då o då men just nu riktar jag mig till min "nya" blogg!!   tiildahansson.blogg.se   ...

Av Tilda - 14 september 2010 15:27


      

Av Tilda - 14 september 2010 15:19

Min blogg är kass!! Bloggplatsen är inge bra längre tycker jag... ...

Av Tilda - 12 september 2010 12:39

Måste säga att tävlingen gick super:D Star var jätteduktig och klarade ALLA hinder. Till och med dom "läskiga" titthinderna. Självklart fick vi en rosett och båda två var jättenöjda! Nixe däremot var lite spänd och nervös men det gick bra endån... In...

Av Tilda - 11 september 2010 14:16

Asså jag är en sjukt dålig bloggare!! I torsdags hade jag älskis. Så duktig han var:D Imorgon är det tävling, 40 på Star och 60 på Nixe... Jag vet att det är lite lågt men jag känner typ inte dom än... Och Blomberg får jag inte tävla på:(   ...

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards