F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Tilda - 10 juni 2010 19:03

Nu har man varit iväg och ridit. Det blev ingen uteritt kan jag säga   Men jag tror inte att det hade varit så roligt att rida ut i ösregn! Vi var inne och körde typ "lydnadsövningar". Det var lite studs, hoppa över diagonalt, hoppa över vattenmatta och sånna saker. Det var väldigt roligt och Blomberg är ÄNTLIGEN sig själv igen;) Åh, jag behöver inte vara orolig över min lilla älskling. SNÄLLA RÖSTA!!! Imorgon sommarlov!


Bye!

Av Tilda - 10 juni 2010 15:26

Jag är med i en tävling på bloggen: www.hastifocus.bloggplatsen.se Där man kan vinna en reklam (få fler besökare) Jag är nominerad och den börjar på söndag. Kan ni vara så snälla att rösta på mig??? Jag behöver detta, PLEASE!

Av Tilda - 10 juni 2010 15:12

Hej! Igår var det ridning på sötisen Pilsner! Gud vad det var roligt. Han var så snabb och allt. Ja, det var heelt underbart. Jag ville ju inte gå av, hihi   När vi kom till stallet var det lite stressigt. Jag hade inte så mycket tid på mig att fixa honom. När klockan var 5 minuter innan jag skulle rida var inte hans sadel på platsen. Då var den borta:( Så jag tränsade istället. Tror ni han ville gapa??? Han öppnade inte munnen ett skit. När vi var i värsta tidsnöden fick mamma tränsa honom istället. Jag som ville... När vi väl hittade sadelen så kunde vi sadla. Tror ni att han blåste ut magen??? Skojar du, jag och mamma fick knappt runt den och den var i första hålet på andra sidan av sadeljorden (stavning) Så jag fick lite panik där ett tag. Sen när vi äntligen var färdiga kunde jag ta ut och börja rida. Han var så pigg så att han låg i svängarna när vi galopperade på volten. Men jag fick ner han bra. Nu ska jag iväg till Blommisen. Det blir uteritt i en,5 timmar i regn! Perfekt;)


Bye!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards