F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Tilda - 16 juni 2010 21:20

Så nu börjar kvällen närma sig sitt slut. Eller dagen rättarsagt. Känner för att gå och läsa en tidning. Kanske ska göra det;) Imorgon ska jag iväg och köpa sovsäck och det blir den sista torsdagen med Blommisen iaf på lektion. Sen på Måndag är det ju ridläger. Då ska jag väl ha han. Hoppas det♥ Ni glömmer väl inte att rösta?? Rösta på: http://www.hastifocus.bloggplatsen.se


Godnatt på er!


Bye!

Av Tilda - 16 juni 2010 12:49

Ahh, äntligen kommer det lite varma dagar till vårt avlånga land, tills på lördag iaf. Stackars Vickan får regn på sitt bröllop. Det hade man inte själv velat ha. Nu när brölloppet närmar sig hade jag tänkt börja med ett litet ämne med "Kungligt bröllop". Det kör vi igång imorgon. Idag är jag hos mormor med Emmi och vi har redan hunnit att ta ett kalldopp i poolen. Riktigt härligt var det  . Sen har vi gått ut med Morris och pratat med nån som är duktig på hundar. Nu jag jag käka sen iväg och titta när Elin har uppvisning (ridning).


Bye!

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards