F L E X I B I L I T Y

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Tilda - 8 juni 2010 19:16

En lång tisdag med prov. Vad mer kan man gjöra för att bli trött??? Jo, man kan följa med sin mamma och shoppa skor. Fyyy vad det var jobbigt. Jag som har växtverk får vara med på brännboll och sen gå i stan i en massa affärer. I vanliga fall orkar jag det men idag har allting gått trögt känns det som  Dagen började med en trög morgon (som vanligt) ja, sen skolan och allt sånt. Fritt på engelskan. Kändes härligt. Jag och Nina spelade Otello (stavning). Jag hade alla hörnen så självklart vann jag  . Sen No-prov som det gick VÄLDIGT bra i;) Bara 2 ynka små fel. Är så stolt. Fick ut sv-provet igår. Alla rätt där. Jag är så bra i sv. En liten sorglig sak bara. Sista lektionen 4-ever med Jennie:( Ingen fattar hur mycket jag kommer att sakna henne. Kommer en ny, hoppas hon är lika bra. Skåpet städas imorgon. Sen har man inget skåp. Imorgon blir det maskeradbrännboll. Då ska jag vara mus:) Just nu sitter jag här och roar mig med musik. Jag tror att jag ska läsa nu.


Heejdå♥

Presentation


WELCOME! Här är tjejen som drömmer om att bli hoppryttare:) Har ingen egen häst men jag har en favorit som heter Blomberg och är superduktig♥ Har än så länge bara tävlat 70 fast i höst blir det iaf 80:)

Undrar du något?? Fråga på!

4 besvarade frågor

Rösta här!

Ska jag fortsätta att skriva om hästar i bloggen??
 Ja, självklart...
 Njaa, ibland...
 Nej, sluta med det...

Kolla in inlägg under året!

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kan du inte språket? Översätt här!

Skriv någonting här!


Ovido - Quiz & Flashcards